Gimnazjaliści na zielonej szkole !

W dniach 23 – 27 stycznia nasi gimnazjaliści z klasy 2c i 3a przebywali na tzw. zielonej szkole w pięknym zasypanym śniegiem Karpaczu. Korzystaliśmy do południa z cudownej zimowej pogody odbywając wędrówki do kapliczki Św. Anny czy do schroniska Smotnia. Było chłodnawo,jak to zimą , ale wesoło.
Przydały się ciepłe czapki, rękawice i spodnie narciarskie!
Jest czas na zabawę i czas na naukę !
Po południu, po obiedzie czas na naukę. Lekcje j. polskiego i matematyki odbywały się regularnie. Z zaczerwienionymi od mrozu buziami zaglębialiśmy się w zadania matematyczne i polonistyczne rozmyślania.
Były też zajęcia pt. ABC emocji, które prowadzili wychowawcy z ośrodka. Tu młodzież miała okazję przekonać się jak trudno jest panować nad emocjami. Jak spowodować by nami nie zawładnęły?Czy wszyscy się boimy ? Tak, ale strach, jak się okazuje,można okiełznać.
Na innych zajęciach młodzież sprawdzała też swą kreatywność wymyślając postaci i ich historie, bawiąc się się w zagadki matematyczne i logiczne.
Nie obyło się bez zajęć sportowych.Trochę ćwiczeń rozciągających, rzuty do celu, bo ruch jest wskazany.Do tego wyjście na basen ,co dobrze robi po długiej wędrówce w góry.
Po wysiłku jesteśmy głodni i dlatego ze smakiem zjadaliśmy pyszne śniadania, obiady i kolacje.Kuchnia jak u mamy!
To była wyprawa! Miło się wspomina.

Katarzyna Jurzyk

Zielona Szkoła oczami uczestników.

W dniu 23-01-2017 roku nasza klasa 3a wyjechała autokarem na wycieczkę ( raczej zieloną szkołę)do Karpacza .Pojechaliśmy tam na pięć dni pod opieką naszej Pani wychowawczyni Katarzyny Jurzyk ,Pani Ewy Bieniek oaz Pani Marleny Wagi . Nocowaliśmy w Domu Wczasów Dziecięcych ,,Architekton”. Podczas pobytu w Karpaczu uczyliśmy się ,a także miło spędzaliśmy czas przeznaczając go na spacery po okolicy i podziwianie pięknych krajobrazów , atrakcje parku wodnego w hotelu Gołębiewski , dyskotekę . Wróciliśmy 27 stycznia, wszystkim czas upłynął bardzo szybko i ciekawie.

Kamil Juralewicz 3a

Bardzo fajna, długa wycieczka spędzona w miłym gronie, dużo różnych ciekawych gier i zabaw .

Kasia Krzesińska 3a
Owocnie i w miłej atmosferze spędzony czas na wycieczce w Karpaczu na zawsze pozostanie w mojej pamięci.

Wika Michalik
Na wycieczce towarzyszyła nam super zabawa i miła atmosfera.
Dawid Fryczkowski 3a
Wycieczka była bardzo przyjemna, była odskocznią od normalnych obowiązków szkolnych, czymś co zapamiętam na długie lata.
Kuba Rożdżeński 3a
Pobyt na zielonej szkole dostarczył uczniom naszej klasy nowych wrażeń, doświadczeń i pozytywnych przeżyć. Każdy uczeń miał szansę pokazania się z jak najlepszej strony. Czas minął bardzo szybko.
 Marcela Kocaj
 Pobyt w Karpaczu wspominam jako wspaniałą przygodę. Każdy dzień mijał szybko, bo integrowaliśmy się i nie było czasu na nudę.
Daga Buła 3a
Bardzo fajna wycieczka , pełna zabawy w najfajniejszym gronie , dużo ruchu, przygód. Oby więcej takich wycieczek !
Gabrysia Pełka
Wycieczka do Karpacza była jedną z najlepszych. Spędzaliśmy razem czas, jedliśmy śniadania oraz wychodziliśmy na spacery. Wszystkie zajęcia, które odbywały się na terenie ośrodka były bardzo ciekawe i zabawne.
Julia Szmajda3a
Mam nadzieję, że uda nam się zorganizować jeszcze jakąś wycieczkę, ponieważ zabawa była przednia. W szczególności bitwy na śnieżki oraz spacery po górach. ~ Daria Maniak 3a
Ten tydzień był jednym z najlepszych tygodni w moim życiu.Czas spędzony z tak wspaniałymi ludźmi bardzo mnie uszczęśliwił.
Dawid Bożek 3a
 Wycieczka była bardzo dobrze zorganizowana, miło i aktywnie spędziliśmy czas, będziemy dobrze ją wspominać.
Kamil Kotlarz 3a
Wyjazd z całą klasą w góry był świetnym pomysłem. Bardzo podobały mi się wyjścia w góry. Szczególnie wyprawa do schroniska Samotnia. Bardzo cieszę się ,że mogłem lepiej poznać się z klasą. Czekam na więcej takich wyjazdów.
Piotr Stochalski 3a
Wycieczka do Karpacza była świetna, spacerowaliśmy po górach i mieście, a także bawiliśmy się i odpoczywaliśmy we wspólnym gronie. Na pewno będziemy ją długo i mile wspominać.
Daga Karbowska 3a
Najbardziej na wycieczce do Karpacza podobało mi się to ,że mogliśmy pobyć razem z klasą i wychowawczyniami, i mogliśmy się lepiej poznać, co pozwoliło na wspaniałą integrację. Najlepszym czasem spędzonym na świeżym powietrzu był spacer do schroniska Samotnia. Największą przyjemność sprawiło nam zejście z góry, wspólne zabawy na śniegu i bitwy śnieżne, one podobały się każdemu i pozwoliły na bliższe poznanie się podczas rozrywki w czasie wolnym.
Mam nadzieję ,że Paniom też się podobało i nic nie stanie na przeszkodzie żebyśmy pojechali razem jeszcze raz !